Кошик
1557 відгуків
+380 (68) 990-07-66

Установка парктроника

Установка парктроника

Серед сучасних автоаматорів вже не виникає суперечок про те, встановлювати чи ні датчик парковки. Проти ефективності цього пристрою ніхто не заперечує, тим більше, виробники автомобілів вводять в комплектацію парктронік не тільки моделей преміум-класу, але і середнього сегмента.

Паркувальний радар – переваги установки

Чому ж автомобілісти стали довіряти датчику? По-перше, парковка в сучасних умовах завантаженості руху стала більш складним процесом. По-друге, пристрій тепер доступно за вартістю багатьом покупцям.

Також позитивно вплинули на купівельний попит наступні обставини:

  • великий вибір моделей;
  • значне поліпшення якості і ефективності роботи;
  • багатофункціональність;
  • датчик паркування легко монтувати на автомобіль.

Виробники регулярно вдосконалюють паркувальний радар, додають різні функції, впроваджують інноваційні технології. Парктронік стає кращим помічником як початківців, так і досвідчених водіїв.

Тестировка системи

Дослідження показали, щоб датчик ефективно працював, необхідно правильно налаштувати різні показники, такі як кордону активації, кількість, точність спрацювання, також має значення бренд.

Тестуючи паркувальний радар недорогих моделей, перевіряли такі показники:

  • пильність – реакція у водяному тумані;
  • імітація забруднення;
  • реакція на хутряні поверхні;
  • замкнутий простір;
  • реакція двох пристроїв парктронік один на одного.

За результатами датчик паркування проявив себе досить непогано.

Як проводиться монтаж

Як вже було сказано, встановити паркувальний радар не є таким уже складним завданням. Однак якщо ви не дружите з технікою, краще звернутися за допомогою до фахівців.

Як же встановлюється парктронік на автомобіль, розглянемо основні етапи:

  • спочатку необхідно придбати датчик паркування необхідної комплектації;
  • підготувати інструменти;
  • якщо датчик не підібраний за кольором, необхідно пофарбувати пристрій в колір авто;
  • автомобіль ретельно вимити;
  • для укладання проводки під задній парктронік використовуються технологічні отвори найближчих фар, тому їх потрібно зняти;
  • залежно від моделі машини для забезпечення доступу до свердління отворів треба або зняти бампер, або відкріпити частково, на деяких можна свердлити отвори без демонтажу бампера;
  • далі необхідно заміряти і поставити позначки під майбутні отвори, де необхідно буде розмістити датчик;
  • щоб робота фрези або свердла не пошкодила покриття місце свердління необхідно заліпити клейкою стрічкою;
  • просвердлити отвір під паркувальний радар;
  • тоненьким дротом протягнути дроти до місця, де розташоване технологічне отвір найближчій фари;
  • встановлюється датчик в готові гнізда;
  • кожен проводок необхідно маркувати своїм символом, щоб знати, який відноситься до якого елементу;
  • проводки ізолюються і надійно фіксуються;
  • електронний блок, що управляє роботою парктроника, встановлюється всередині частин дизайну (стельова обшивка, даху пластикових коробів);
  • якщо датчик паркування обладнаний блоком управління, поєднаним з блоком подачі сигналів водієві, система встановлюється на торпедо і кріпиться подвійним скотчем, найчастіше надається виробником;
  • щоб включався задній парктронік, проводка підключається до кабелів живлення лампи заднього ходу, що забезпечує роботу системи при русі автомобіля назад, може здійснюватися примусово або автоматично;
  • встановлюються на місце бампер і фара.

Після цього паркувальний радар можна успішно експлуатувати. Залежно від модифікації і комплектації, датчик може монтуватися по-різному.

Недоліки системи

Як і будь-який пристрій, датчик парковки, має не тільки переваги, але і недоліки, про які повинен знати кожен автолюбитель, щоб обійти ці моменти і забезпечити ефективну роботу техніки.

Основні мінуси:

  • в залежності від моделі датчик може мати обмежений кут обхвату, тому в деяких випадках парковка може ускладнитися і вам доведеться самостійно оглядати перешкоди;
  • брудний датчик, з великим шаром пилу, снігу або льоду може припинити роботу або сигналізувати про неіснуючих перешкоди;
  • ультразвуковий паркувальний радар цінується за те, що не псує зовнішній вигляд, але в той же час не помічає металеві прути, тонкі стовпчики;
  • їзда по пересіченій місцевості також може стати причиною збоїв у роботі;
  • електромагнітний парктронік повідомляє тільки зміна відстані до перешкоди, але відомостей про зону спрацьовування агрегату не виводить;
  • пристрій може спрацьовувати не на всі предмети, наприклад, об'єкти поглинають звук не будуть помічені, а також троси, ланцюги, низькі предмети не кожен датчик паркування може помітити.

У той же час паркувальний радар може встановлюватися на будь-які марки автомобіля, працювати в екстремальних умовах позитивних і негативних температур.

Задній парктронік просто незамінний водіям, особливо для представниць слабкої статі, які не відчувають габарити свого автомобіля. Власники великих авто, яким потрібно багато паркувального місця, встановивши датчик зможуть почувати себе більш впевнено і парковка обійдеться без грошових втрат.

Вибираючи торгову точку, де ви купуєте парктронік, зверніть увагу на асортимент, оригінальність брендів. Серйозні компанії мають не тільки сам пристрій у продажу, але і запропонують великий вибір комплектуючих та всіх необхідних запчастин. Надають гарантію на продукцію.

Правильно встановити датчик паркування на автомобіль дуже важливе завдання, що впливає на коректність роботи всієї системи, тому строго дотримуйтесь рекомендацій виробника по монтажу або зверніться до фахівців, які встановлять парктронік в кращому вигляді.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner