Кошик
1255 відгуків
+380 (68) 990-07-66

Стрічковий парктронік

Стрічковий парктронік

Багато сучасні автолюбителі вже звикли до вигод, які дає паркувальний радар. Вони бувають різних конструкцій і один з них створений як альтернатива класичному ультразвукового парктроніку. Розглянемо головні відмінні характеристики пристрою.

Особливості конструкції

Стрічковий датчик парковки має просту будову і складається з наступних конструктивних елементів:

  • антена – являє собою суцільну алюмінієву стрічку, яка клеїться на бампер і завдяки тому, що вся її поверхня це датчик, не має мертвих зон;
  • електронний блок керування для обробки сигналу;
  • п'єзо-пищалка з пучком проводки;
  • дві пластикові стяжки;
  • дві смужки двостороннього скотчу;
  • заглушки для проводів.

Це задній парктронік стандартній заводській комплектації.

Принцип роботи

Електромагнітний парктронік включається в роботу тоді, коли автомобіль знаходиться в русі або перешкода рухається. Система реагує не на відстань до перешкоди, а на зміну.

Паркувальний радар не може оцінити відстань, якщо все статично і змін не відбувається. Приміром, якщо на авто наблизилися до перешкоди приблизно на півметра, система зафіксує і почне пищати, але якщо ви зупинитеся, датчик перестане сигналізувати, вважаючи що парковка завершена.

Якщо ви продовжите рухатися в напрямку перешкоди, парктронік знову включиться.

Переваги і недоліки

Металізований датчик паркування нерідко використовується власниками автомобілів і відгуки про найрізноманітніші пристрої. Багато відзначають такі переваги:

  • оповіщення про наближення до перешкоди може здійснюватись за допомогою звукового сигналу, так і дисплея;
  • простий монтаж, що не потрібно свердлити в бампері отвори під датчики;
  • запаску і фаркоп паркувальний радар сприймає як автомобіль;
  • відсутність мертвих зон;
  • цілісна електромагнітна стрічка по всій довжині бамперу виявляє дрібні перешкоди;
  • високі показники точність, можливість маневрувати на відстані до десяти сантиметрів;
  • датчик не псує зовнішній вигляд авто;
  • підходить для бамперів будь-якої конфігурації;
  • не потрібно підбирати колірну гамму.

Серед мінусів користувачі відзначають:

  • задній парктронік коштує досить дорого;
  • у погану погоду помилки показників системи;
  • нестабільність роботи пищалки.

Якщо ви вирішили придбати парктронік, слід вирішити, що вам підходить із запропонованих переваг пристрою, і якими недоліками ви готові знехтувати. У нашому асортименті представлений значний вибір парктроніків, які можна придбати за доступними цінами. Якщо вам потрібна допомога у виборі, ми можемо проконсультувати вас щодо тих чи інших характеристик даних товарів. Для отримання консультації зв'яжіться з нами за контактами, вказаними на сайті.

Як встановлювати датчик паркування

Виробником зазначається, що датчик монтується просто наклеївши стрічку під бампер. Головна складність у багатьох автолюбителів була зі зняттям бампера. Якщо стан болтів, якими прикріплюється бампер, вірніше підсилювач кріпиться до лонжерону погане, зняти його стає важко.

Все спрощується тим, що парктронік можливо прикріпити без необхідності демонтувати бампер. Якщо є можливість підняти автомобіль підйомником, точніше його задню частину. Також можна встановити авто так, щоб забезпечити доступ до встановлення заднього парктроника.

Коли будь-яким із способів доступ до внутрішньої частини заднього захисного пристрою забезпечений, необхідно послабити всі кріпильні болти.

Далі потрібно провести ретельне очищення внутрішньої поверхні бампера, на яку буде кріпитися металізований датчик. Спочатку необхідно очистити від механічних забруднень. Потім добре промити поверхню водою кілька разів. Витерти поверхню насухо і знежирити розчинником місце, де буде кріпитися паркувальний радар. Якщо поверхня буде недостатньо оброблена, є ймовірність, що клейка стрічка, якій фіксується парктронік, просто не буде міцно триматися і незабаром відвалиться разом з датчиком.

Поверх алюмінієвої смужки потрібно приклеїти двосторонній скотч, не обов'язково суцільний однією стрічкою для зручності його можна поділити на невеликі відрізки по 20-25 сантиметрів і так частинами фіксувати датчик парковки.

Далі приходить час проводки. Щоб провести дроти, до яких прикріплений датчик, слід попередньо просвердлити отвір потрібного діаметру в багажнику. Дроти можуть пошкодитися про стінки отвору, щоб цього не сталося, отвір обробляється герметиком і ставляться заглушки, які входять у комплектацію пристрою. Проводи необхідно протягнути крізь підготовленний отвір через багажник.

Якщо встановлений фаркоп, то проводки можна завести в багажник через вже готові отвори. Що стосується проводів, що передають сигнали до пищалке, то їх можна протягнути в автомобіль через отвори для кріплення ременів безпеки.

Для електроживлення електронний блок управління, на який буде подавати інформацію задній парктронік, підключається до найближчої задній фарі.

Место расположения блока выбирайте в зависимости от особенностей конструкции вашей машины. Если места больше в правой части багажника, то устанавливать парковочный радар целесообразно так, чтобы электронный блок разместился справа в качестве источника питания подключить провода питания ближайшей фары.

Если все было сделано правильно, то ленточный парктроник будет эффективно выявлять преграды на расстоянии от ста до десяти сантиметров, о чем система будет сигнализировать звуками бипера.

Цей датчик парковки часто воліють новачки автолюбителі, які ще не можуть проводити складні маніпуляції зі своїм автомобілем, як для встановлення інших видів датчиків. Також стрічковий паркувальний радар простий і зрозумілий у використанні, парковка з них проста і зрозуміла, що теж імпонує початківцям автомобілістам. Крім того, завжди можна звернутися за допомогою до фахівців.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner