Вмикачі та перемикачі автомобільні
Замок за типом вимикач - це пристрій комутації в автомобілі. Він відповідає за включення ланцюга системи запалювання в автомобілі, його стартера, контрольно-вимірювальних приладів, радіоприймача та інших пристроїв. Сам по собі комутатор - це пристрій, який відповідає за появу іскри.
По конструкції і технічних характеристик автомобільні замки запалювання можна поділити наступним чином:
1. по функціоналу
- трьох і четырехпозиционными
- з можливістю блокування керма і без
- з ключем і без
2. за наявності додаткового функціоналу - звукове сповіщення водія, коли він залишає машину з ключем у замку; запобігання стартера від того, що він вимкнеться в той час, коли двигун працює.
Залежно від типу приводу контактні пристрої автомобіля можна поділити на типи:
- клавішні
- кнопкові
- гідравлічні
- перекидні
- пневматичні
Клавішні у свою чергу можуть бути з самоповерненням або з примусовим поверненням клавіш. У механізмі клавіш без можливості самоповернення часто присутня лампа для підсвічування як індикатор працюючого режиму механізму, за який вона відповідає.
Замки з ключем на сьогоднішній день найбільш поширені, але тенденція використання замком без ключів збільшується.
Замки без ключа, які використовуються у нових збірках, більш технологічні.
Незалежно від наявності додатково функціоналу, замки запалювання працюю за одним принципом.
Пристрій замка запалювання
У замку запалювання виділяють два основних вузла: циліндричний замок і контактний вузол.
У замках запалювання автомобіля використовуються так звані "личинки" (циліндричні замки) з двома принципово важливими можливостями: поворот контактного вузла і блокування керма. Личинка встановлюється всередині циліндричної пружини за формою. Один з кінців цієї пружини кріпиться на личинках, а другий до корпусу замку.
Пружина служить для повернення замку до попереднього стану після запуску.
До личинці приєднаний повідець, який забезпечує поворот диска контактного вузла і фіксацію самого замку.
На легкових автомобілях поширене використання замків-вимикачів, які оснащені протиугінною системою. Суть такого протиугінного пристрою - замикання рульового колеса, якщо в замку-виключення немає ключа запалювання.
Існує два види системи запалювання: батарейна та генераторна. Відмінність їх в автономності харчування, так батарейна має своє джерело автономно, це дозволяє включати електроприлади в автомобілі без запуску двигуна. До генераторної системі тільки після запуску двигуна можна використовувати електроприлади.
Комутаційні пристрої автомобіля
Клавіші в автомобілі використовуються для подачі живлення до різним споживачам цього харчування.
Ползунковые перемикачі також широко поширені і застосовуються як елементи системи комутації. У їх конструкції переміщає штовхач контактну пластину.
Підрульові перемикачі мають декілька контактних вузлів, які управляються рукоятками.
Інтернет магазин https://sensor.in.ua надає в своєму асортименті широкий вибір важелів, кнопок і перемикачів для різних марок автомобіля. Якісний товар за адекватною ціною, відправка в той же день, можливість обміну товару - сервіс від магазину Sensor.
Освіжіть салон і розкрийте весь потенціал автомобіля з допомогою заміни автомобільних перемикачів.
- Ручка коробки передач та її призначенняРучка перемикання коробки передач знаходиться практично в центрі салону на видному місці, тому її заміна значно вплине на зовнішній вигляд передньої частини салону.Ручка коробки передач та її призначення
- Кнопки стеклопод'емников в автомобіліСправність режиму роботи склопідйомників істотно впливає на комфорт перебування в салоні автомобіляКнопки стеклопод'емников в автомобілі