Кошик
1406 відгуків
+380 (68) 990-07-66

Парктроник з камерою

Парктроник з камерою

На сьогоднішній день самим досконалим пристроєм, що допомагає паркуватися, можна назвати парктроник з камерою, якщо не вважати систему автоматичного паркування, яка може припаркувати автомобіль без участі людини.

Історія створення

Коли з'явився датчик парковки, історія сучасного автомобілебудування піднялася на новий рівень. Дізнаємося, як все починалося.

Першопрохідцем у створенні парктроника стала німецька компанія Мерседес. Був випущений автомобіль з висувними антеннками, що дозволяють контроль руху назад.

Але вже по закінченні чотирьох років з'явився задній парктронік, це був датчик, встановлений на бампері. Хоча технологія не була інновацією, оскільки ще в 80-х роках минулого століття була запатентована двома італійськими інженерами, але це стало проривом. Паркування тепер повинна стати більш безпечною.

Назва парктронік з'явилося завдяки німецькій компанії. Паркувальний радар функціонував подібно эхолоту з допомогою ультразвукових імпульсів. При цьому електронний блок обробляв інформацію і подавав на екран.

Незабаром автовиробник Ауді запропонував електромагнітний датчик. Його перевага була в тому, що він краще знаходив деякі перешкоди і просто кріпився до бамперам.

До початку 21 століття датчик паркування призначався для елітних машин. Проте з 2000 року ситуація змінилася, і прилад став доступний всім. Для багатих людей в цей час з'являється парктроник з камерою заднього виду.

Хоча і задній парктроник з камерою вже пробували створити і в 1956 і 1972 році, але апаратура була тоді настільки громіздкою, з гігантським об'єктивом, що не прижилася в масовому використанні.

Сучасна розробка з камерою спочатку знайшла застосування у великогабаритному транспорті, як пасажирський і вантажний. Крім того, камера давала можливість бачити перешкоди не тільки вдень, але і в темний час доби.

Дуже скоро датчик перекочував на цивільний автомобіль. Задній парктронік володіє широким кругозором, отримане передає зображення на монітор в автомобіль. Далі було помічено, що існують мертві зони, які не дають повного огляду, тому було запропоновано поставити декілька камер, і парковка була ще більш вдосконалена.

В 2003 році на моделі Тойоти, розробленої для внутрішнього ринку Японії був представлений автоматичний парктронік. Президент компанії, на очах здивованої громадськості припаркував авто не торкаючись руками керма.

Сучасний паркувальний радар з камерою, який використовується зараз, був представлений в 2007 році японською компанією Ніссан.

Ваш автомобіль більше не буде піддаватися небезпеки наштовхнутися на перешкоду, що знаходиться в так званій мертвій зоні. Тим більше що датчик паркування став доступний за вартістю більш широкому колу покупців.

Переваги датчика з камерою

Чому парктронік, обладнаний камерою краще звичайного аналога. Розглянемо плюси такої конструкції:

  • наявність інфрачервоного підсвічування, що забезпечує паркування в нічний час;
  • максимально точний розрахунок відстані;
  • можна встановлювати дисплей камери в будь-якому зручному місці для водія;
  • реальне відображення ситуації;
  • максимальну зручність експлуатації;
  • відсутність мертвих зон;
  • можливість бачити перешкоди, які не бачить датчик;
  • щоб встановити задній парктронік, немає необхідності свердлити бампер.

Парковка може стати справжньою проблемою у водіїв, які тільки нещодавно вирішили стати автолюбителями. Але бувають випадки, коли і досвідчений водій може потрапити у складну ситуацію. Датчик паркування може стати надійним помічником в цій справі і допомогти уникнути неприємностей.

Мінуси пристрої

Звичайний паркувальний радар зараз тримає популярність. Пристрої з камерами не вдалося витіснити його з ринку. Це свідчить про те, що парктроник з камерою має певні недоліки, які поки нездоланні для більшості.

Основні мінуси:

  • монтаж без штатного мультимедійного пристрою може викликати проблеми пов'язані з невідповідністю розмірів дисплея;
  • досить висока ціна, але це стосується моделей високої якості, є бюджетні варіанти, які за ціною будуть як датчик паркування;
  • якщо камера монтується зовні, в процесі експлуатації вона покривається шаром бруду, а в зимовий час замерзає об'єктив, що значно погіршує відображення картинки, а чистка може пошкодити скло;
  • звичайна камера, без спеціальних функцій марна, якщо парковка відбувається в темний час доби.

Технології постійно удосконалюються і, можливо, вже найближчим часом датчик з камерою стане звичайним пристроєм для всіх авто.

Що віддати перевагу

Розглянувши технології, важко вибрати однозначно камера або парктронік. Кожен з приладів має свої недоліки і переваги. Правильність вибору варто залишити на самого споживача, який виходячи з особистих обставин, особливостей авто і наповненості гаманця.

Багато фахівців рекомендують комбінувати паркувальний радар з камерою. Це дозволить краще виявляти такі перешкоди:

  • парковка впритул;
  • короткі стовпчики;
  • забруднення датчиків;
  • високий бордюр;
  • відкриті люки.

Все-таки камера більш складна в технічному плані апаратура, що дозволяє більш достовірно наочно сприймати ситуацію на дорозі, і відразу завоювала повагу автолюбителів, датчик більш доступний і простий, в сукупності їх роботи забезпечується повне охоплення автомобіля без мертвих зон, що спрощує водіння.

Головне парктроник з камерою збільшують безпеку руху автомобіля як вперед так і назад і для самого водія і автомобіля та учасників пішохідного руху. А враховуючи, що зараз можна датчик паркування підібрати в доступному ціновому сегменті вибір для покупців значно збільшується.

Отже, були розглянуті історія створення та основні характеристики парктроніків. В окремій статті ви можете ознайомитися з аспектами роботи стрічкових парктроніків, які викладені в ній. Також на нашому сайті представлена стаття про бездротових парктрониках, які володіють своїми певними особливостями. Якщо у вас виникнуть питання стосовно даного обладнання, ми можемо надати вам додаткову консультацію.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner